Search toggle

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Hitvallás

Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, tehát a fogyasztói szempontok érvényesülésének biztosítása a Groupama Biztosító és az Ügyfél, azaz a fogyasztó kapcsolatában.

Ennek megvalósítása érdekében az alábbi szempontok figyelembevételével nyújtjuk szolgáltatásainkat:

  • Célunk Ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálása és megelégedettségük fokozása, melynek eléréséhez szolgáltatásainkat és minőségirányítási rendszerünket a fogyasztói igények figyelembevételével, a fogyasztói észrevételek visszacsatolásával, valamint saját szolgáltatási teljesítményünk mérésével és értékelésével tovább tökéletesítjük.
  • A piaci követelmények mindenkori változásainak figyelemmel kísérésével, valamint a jogszabályi előírások, a felügyeleti határozatok, ajánlások maximális figyelembevételével naprakész információk birtokában végezzük tevékenységeinket és nyújtjuk szolgáltatásainkat.
  • Folyamatainkat úgy alakítjuk ki, hogy a lehető legegyszerűbbek legyenek, így időben a legrövidebb és leghatékonyabb módon elégítjük ki Ügyfeleink szerződéses igényeit.
  • Célunk, hogy minden tevékenységünket a nyíltság, a transzparencia járja át. Ügyeink nagyobb részében mi magunk adunk részletes tájékoztatást Ügyfeleinknek, kielégítve ezzel információs igényeiket, hogy a megkeresés és az információigény jelzésének kényelmetlenségét is levegyük a vállukról. A közvetlen, otthonról elérhető információs csatornák elterjesztését és ismertségének növelését szintén feladatunknak érezzük.
  • Fontos küldetésünknek tekintjük a kárrendezési eljárás egyszerűsítését, a gyorsítottan rendezett károk arányának folyamatos növelését. Lehetőségeinken belül a károk elbírálása és a panaszok ügyintézése során törekszünk a határidők maradéktalan betartására, valamint arra, hogy Ügyfeleink élethelyzeteikből adódó egyedi szempontjaikat a lehető legnagyobb mértékben érvényesíthessék.
  • Kiemelt célunk, hogy a szolgáltatásaink minősége mindenkor maximálisan megfeleljen az Ügyfeleink által elvárt igényeknek, ezzel elősegítve piaci versenyképességünk megtartását, fokozását, valamint piaci részesedésünk tovább növelését.
  • Az Ügyfelekkel folytatott kommunikáció során kerüljük a nehezen érthető vagy félreérthető tájékoztatást.

Mindent összevetve, a biztosítás, mint intézmény társadalmi és gazdasági jelentőségén túl célunk Ügyfeleink elégedettségének megszerzése, folyamatos fenntartása és olyan innovációk megvalósítása, melyek egyedülállóak a hazai piacon.

A Groupama Biztosító fogyasztóvédelmi politikája

Fogyasztóvédelmi politikánk elsődleges célja, hogy felelős szolgáltatóként végezzük tevékenységünket, mely során a jogszabályok betartása mellett a fogyasztóvédelmi előírások szem előtt tartásával kiemelt figyelmet fordítunk a fogyasztói érdekek védelmére.

Fontos küldetésnek tekintjük jelenlegi és leendő Ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálását, megelégedettségük fokozását, melyek elérése érdekében szolgáltatásainkat és minőségirányítási rendszerünket a fogyasztói igények figyelembevételével, a fogyasztói észrevételek visszacsatolásával, valamint saját szolgáltatási teljesítményünk mérésével és értékelésével tovább igyekszünk tökéletesíteni.

Felelős szolgáltatóként törekszünk arra, hogy jelenlegi és leendő Ügyfeleink tényleges igényeit, körülményeit és pénzügyi ismereteit is mérlegelve, a számukra leginkább megfelelő, hosszú távon is vállalható és teljesíthető kötelezettségekkel járó terméket, szolgáltatásokat kínáljunk számukra.

A működési folyamataink kialakítása során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a tevékenységüket a nyíltság, a közérthetőség, az átláthatóság, a kiszámíthatóság, valamint a szükséges információk folyamatos hozzáférhetősége, illetve megérthetősége jellemezze.

A jelenlegi és a leendő Ügyfeleink maximális kiszolgálása érdekében az ügyleti döntés megalapozásához szükséges információkat igyekszünk közérthetően, személyre szabottan, az egyéni lehetőségek figyelembevételével megfogalmazni, mellyel célunk Ügyfeleink bizalmának elnyerése.

Tudatos fogyasztóvédelmi politikánk magába foglalja a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségünket is, mellyel a fenntartható fejlődéshez kívánunk hozzájárulni.