Minden eddiginél egyszerűbb és gyorsabb online ügyintézés! Kövesd, kezeld és intézd könnyedén a biztosításoddal kapcsolatos ügyeket!
Figyeld az email fiókod, hiszen ott értesítünk az átjelentkezés pontos menetéről.
Ha még nem kaptál e-mailt, de már szeretnéd használni az új felületet, regisztrálj be újra.
BővebbenA belépéshez nincs többé szükséged jelszóra, hiszen az email címed és a telefonszámodra küldött sms kód elegendő a biztonságos belépéshez.
Bármikor ellenőrízheted, hogy befizetted-e már az aktuális díjat, tartozás esetén pedig akár egyből ki is egyenlítheted azt a bankkártyáddal.
Az új fiókodban gond nélkül intézheted a kárbejelentést, ráadásul azt is megtekintheted, hogy éppen hol tart a bejelentett kár ügyintézése.
Ne aggódj, ha már regisztráltál a régi Ügyfél Zónába, a regisztrációd továbbra is él, csak át kell jelentkezned! Ennek részleteiről e-mailben fogunk értesíteni, és az e-mail megérkezésétől számítva 60 nap áll majd rendelkezésedre az egyszerűsített átjelentkezésre.
Előfordulhat, hogy még nem érkezett meg hozzád az e-mail az átjelentkezésről, de már használni szeretnéd az új felületet. Ebben az esetben regisztrálj be újra.
Az is elképzelhető, hogy véletlenül kifutottál az átjelentkezési időből. Kattints a Regisztráció gombra, és hozz létre egy új fiókot!
Az átjelentkezés/regisztrálás után már bármikor könnyedén beléphetsz az új Ügyfél Zóna fiókodba, csak az email címedre és az általad megadott telefonszámra érkező sms kódra lesz szükséged hozzá.
*Fontos! Az új Ügyfél Zóna elindulásával már nem lesznek elérhetőek a régi fiókok.
Az új felület díjmentes, nem számolunk fel semmiért extra költséget.
A megújult Ügyfél Zónában számos korábbi és új lehetőség is megtalálható. A funkciókat ráadásul folyamatosan bővíteni fogjuk a jövőben.
Jelenleg magánszemélyek és egyéni vállalkozók tudnak regisztrálni az új Ügyfél Zónába.
Az új Ügyfél Zónában gyorsabban és egyszerűbben intézheted a biztosításoddal és a káreseményekkel kapcsolatos ügyeket. Mostantól pedig teljesen új funkciók is rendelkezésedre állnak:
Befektetéskezelés
Bármikor megtekintheted, hogyan teljesít a befektetésed és azt
is
nyomon követheted, hogy hová fektetjük be a rendszeres és eseti
befizetéseidet.
Dokumentumok, üzenetek egy helyen
Ennek a jelentős újításunknak köszönhetően már egy helyen,
rendszerezve kezelhetsz minden fontos információt.
Hívd Telecenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.
Hívd Telecenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.