Search toggle

Új kár bejelentése

Vállalati vagyon- és szakmai felelősségbiztosítás

Jelentse be a kárt kényelmesen, online!

Információk

  • Jelentse be a kárt 2 munkanapon belül!
  • Ha tűz vagy robbanás történt, jelentse be a tűzoltóságnak. A betöréses lopásról, a rablásról, a kifosztásról és vandalizmusról pedig a rendőrséget kell értesítenie.
  • Hagyja változatlanul a kárhelyszínt, amíg a kárszakértőnk meg nem érkezik. Természetesen a kárenyhítéshez feltétlenül szükséges munkálatokat és a takarítást elvégezheti.
  • Készítsen fényképet a kárról, mielőtt bármit változtatna!

Dokumentumok

  • A kárbejelentéshez, kárrendezéshez kapcsolódó letölthető dokumentumokat itt találod.

Már bejelentette a kárt?

A gombra kattintva kárügyét folyamatosan nyomon követheti, és akár dokumentumokat is pótolhat.

Azonnali segítségre van szüksége?

Asszisztencia

Információért vagy gyors segítségért a nap 24 órájában hívhatja asszisztencia vonalainkat.

Asszisztencia telefonszámok
Asszisztencia

A kárt továbbá bejelentheti...

Telefon

Telefonon

Hívja TeleCenterünket, és kollégáink fogadják a kárbejelentést.

+ 36 1 467 3500
Ügyfélszolgálati irodáink

Személyesen

Jobban kedveli a személyes ügyintézést? Várjuk ügyfélszolgálati irodáinkba!

Elérhetőségeink

Fontos! Kárügyekkel kapcsolatos kérdésekben csak a biztosítottaknak vagy az írásban meghatalmazott személyeknek tudunk tájékoztatást adni.

Ügyfeleink mondták

idezojel

A kárrendezés gyors volt, neten keresztül zajlott. Maximálisan meg voltam vele elégedve.

Erika (55), Pusztavám

idezojel

Ebben a vírusos időszakban is rugalmasan kezelték az ügyemet. A fotóim alapján feltudták venni a kárt, ami hatékony ügyintézés volt.

Tibor (48), Nagykálló

idezojel

Pontos, precíz munkavégzés. Bármilyen kérdésre alapos és szakszerű választ kaptam. Köszönöm.

Orsolya (31), Babócsa

idezojel

Személyesen intéztem üvegkár ügyet, kedves és gyors volt az ügyintéző, és már másnap átutalták az összeget.

Eszter (41), Budapest

idezojel

Zökkenőmentes és gyors volt az ügyintézés. Nagyon köszönöm!

Lilla (29), Budapest

idezojel

Az online kárfelmérés folyamata nagyon pozitív volt számunkra!

Attila (28), Pécs

idezojel

Nagyon korrekt eljárásban részesültem. Az ügyintézők még együttérzők és kedvesek is voltak. Köszönet érte a Groupamának!

László (73), Pécs

idezojel

Az ügyintéző hölgy, kedves, segítőkész volt. A kárrendezés gyors segítséget jelentett. Köszönjük szépen!

István (63), Békéscsaba

idezojel

Professzionális ügyfélkiszolgálásban volt részem. A kárbejelntés és a kárfelmérés is gyorsan ment.

Gábor (31), Érd

idezojel

Nagyon meg voltam elégedve az ügyintézőmmel. És a kár összegével is elégedett voltam. Köszönöm.

Anita (46), Kőszeg

idezojel

Nagyon gyors és rugalmas volt mind a kárügyintézés folyamat, mind a kártérítési összeg kiutalása, amelyeket ezúton is köszönök!

Éva (49), Nyírtelek

Letölthető dokumentumok