Mostantól egy kárügyedhez rendelt kármenedzser lesz segítségedre, ha lakossági ügyfélként kérdésed merülne fel vagyonkároddal kapcsolatban.
Központi vonal helyett károdhoz rendelt munkatársunkat hívhatod.
Nem kell minden hívásnál beavatnod az aktuális ügyintézőt kárügyedbe.
Menürendszerben való eligazodás nélkül éred el kármenedzsered.
Ha a kárrendezéshez szükséges kárfelmérés, annak időpontjával kapcsolatban kárszakértőnk fog keresni.
Kármenedzsered közvetlen telefonszámát és pontos elérhetőségi idejét megtalálod többek közt a Kárstátuszodban, a visszaigazoló e-mailben vagy smsben. Az azonosítás érdekében hívás előtt készítsd elő károd ügyszámát!
A kár ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, személyes vagy telefonos bejelentésnél az ügyintéző adja meg.
Belépek a KárstátuszbaKármenedzsered lesz az a személy, aki végigkíséri kárügyedet a bejelentéstől egészen a lezárásig. Nevét, telefonszámát és elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben, smsben vagy a Kárstátuszod jobb alsó sarkában lévő „Kármenedzser” gombra kattintva.
Kármenedzseredet keresheted, ha:
Fontos, hogy a kárfelmérés időpontjával kapcsolatban a kárszakértő tud segíteni!
A kármenedzsernek elsőként be kell azonosítania a kárügyedet, így szükség lesz a károd ügyszámára.
Károd ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, amennyiben telefonon vagy személyesen jelentetted be a kárt, az ügyintéző ismertette veled ezt a számot a bejelentés során.
Fontos, hogy csak a megadott időszakokban tudod elérni kármenedzsered. A kármenedzser elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben és a Kárstátuszod jobb alsó sarkában, vagy smsben. Amennyiben munkaidőn kívül telefonálsz, lehetőséged van visszahívást kérni.
Ha munkaidején kívül hívtad a kármenedzsert vagy munkaidőben telefonáltál, de nem tudtad elérni, visszahívást kérhetsz. Délelőtti hívás esetén még aznap, délutáni megkeresésnél másnap hív majd vissza.
Tömeges kárbejelentés esetén előfordulhat, hogy a szokásosnál később lesz lehetősége felvenni veled a kapcsolatot. Megértésedet és türelmedet kérjük ebben az esetben!
Ha lakossági ügyfélként vagyonkárod van, a kárbejelentés után elérhetővé válik számodra a Kárstátuszod, ahol a szerződésszám és az ügyszám megadását követően minden fontos információt megtalálsz a kárügyeddel kapcsolatban. A nap 24 órájában megnézheted, hogy hol tart éppen az ügyed, ráadásul további dokumentumokat is feltölthetsz.
Nem, a kármenedzser az, aki segíteni tud, ha kérdésed van a bekért iratokkal vagy a kifizetéssel kapcsolatban, továbbá, ha elakadt az ügyed a kárfelmérést követően.
Kárszakértőnk keres téged a felmérés időpontjával kapcsolatban, és vele fogsz találkozni a kárfelmérés során. Előfordulhat, hogy nem lesz kárszakértőd, ugyanis nem minden esetben van szükség kárfelmérésre a kárrendezéshez.