Válaszd ki, milyen esemény történt a külföldi utad alatt, és máris mutatjuk a bejelentés módját.
Megbetegedtél vagy balesetet szenvedtél? Mi segítünk a megfelelő orvos/kórház kiválasztásában ! Készítsd elő a szerződésszámod és hívd a +36 1 465 3640 telefonszámot.
FONTOS ! Kórházi felvétel esetén 3 napon belül értesíts minket a fenti telefonszámon, hogy megfelelő szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra !
Az általad térített költségek átvállalásához töltsd ki az alábbi űrlapot és csatold a szükséges dokumentumokat. Baleset, betegség bejelentése
Az örökléssel kapcsolatos tudnivalókról itt találsz tájékoztatást.
Eltűnt vagy megsérült a bőröndöd? Legalább 6 órát vártál a poggyász megérkezésére? Az alábbi űrlap kitöltésével tudod bejelenteni a károdat. Poggyászkár bejelentése
Járatodat törölték vagy legalább hat órát késik? Netán túlfoglalás miatt nem férsz fel a gépre? Ha a biztosításod tartalmazza ezt a kiegészítőt, megtérítjük a várakozás során felmerült étkezési költségeket. A költségek átvállalásához töltsd ki az alábbi űrlapunkat. Járatkésés bejelentése
Ha cserben hagyott az autód, hívd a +36 1 465 3640 telefonszámot. Ebben az esetben nem kell űrlapot kitöltened.
Amennyiben rendelkezel Autó Asszisztencia kiegészítő biztosítással, keress minket, add meg a szerződésed számát és máris küldjük a megfelelő segítséget.
Te vagy a felelős egy balesetért, szállodai vagy más kárért? Számíthatsz a segítségünkre !
Ha azonnali segítségre vagy információra, esetleg ügyvédre van szükséged, hívd a +36 1 465 3640telefonszámot.
Költségeidet a megfelelő űrlap kitöltésével és a szükséges dokumentumok csatolásával tudod bejelenteni.
Másnak okozott kár bejelentése Jogvédelmi segítségnyújtás bejelentése
Írd alá elektronikusan a DÁP mobilalkalmazáson keresztül
Ha rendelkezel Digitális Állampolgárság Program (DÁP) mobilalkalmazással, a kitöltött dokumentum elektronikus aláírásához válaszd az alkalmazáson belül a Digitális aláírás lehetőséget. Válaszd ki a telefonod tárhelyéről az aláírandó dokumentumot, nézd át, hagyd jóvá az aláírás létrehozását, majd töltsd le a telefonodra az elektronikusan aláírt dokumentumot.
Az elektronikusan aláírt dokumentumot, vagy a kézzel aláírt, szkennelt pdf-et online is elküldheted nekünk az „Írj nekünk” menüpontban a Kárbejelentés/Utas kárbejelentés menüpont kiválasztásával.
A papíralapú dokumentumot add le a hozzád legközelebbi ügyfélszolgálati irodánkban vagy küldd el postán (1380 Budapest, Pf. 1049).