Search toggle

Viharkár ért? Segítünk!

Lakás- vagy vállalkozói vagyonnal kapcsolatos károd várakozás nélkül, könnyedén be tudod jelenteni!

Mit tegyek, ha károm keletkezett?

1.

Jelentsd be a kárt telefonon vagy online!

  • Telefonos kárbejelentéshez hívd a +36 1 467 3500 telefonszámot:
    • Automata kárbejelentés: 1-es gomb
    • Ügyintéző kapcsolása: 4-es gomb
  • Online bejelentéshez látogass el honlapunk Kárbejelentés oldalára, válaszd ki a biztosításod típusát, és indítsd el a kárbejelentést!
2.

Segítsd a kárrendezést!

  • Gondoskodj a kárenyhítésről!
  • Őrizd meg az esetleges törmeléket!
  • Készíts minimum 3 db jó minőségű, közeli és távoli fényképet a károsult helyszínről, tárgyakról, és töltsd fel a Kárstátusz Fájlfeltöltés menüpontjában!
3.

Kövesd online kárügyedet!

Ha kíváncsi vagy, hol tart éppen a kárügyintézés, az Ügyfél Zóna fiókodban vagy a Kárstátuszodban bármikor megnézheted.

A kárbejelentések megnövekedett száma miatt a károd ügyintézésének ideje az átlagosnál hosszabb időt vehet igénybe. Türelmedet és megértésedet köszönjük.