Viharkár ért? Segítünk!
Lakás- vagy vállalkozói vagyonnal kapcsolatos károd várakozás nélkül, könnyedén be tudod jelenteni!
Mit tegyek, ha károm keletkezett?
1.
Jelentsd be a kárt telefonon vagy online!
- Telefonos kárbejelentéshez hívd a +36 1 467 3500 telefonszámot:
- Automata kárbejelentés: 1-es gomb
- Ügyintéző kapcsolása: 4-es gomb
- Online bejelentéshez látogass el honlapunk Kárbejelentés oldalára, válaszd ki a biztosításod típusát, és indítsd el a kárbejelentést!
2.
Segítsd a kárrendezést!
- Gondoskodj a kárenyhítésről!
- Őrizd meg az esetleges törmeléket!
- Készíts minimum 3 db jó minőségű, közeli és távoli fényképet a károsult helyszínről, tárgyakról, és töltsd fel a Kárstátusz Fájlfeltöltés menüpontjában!
3.
Kövesd online kárügyedet!
Ha kíváncsi vagy, hol tart éppen a kárügyintézés, az Ügyfél Zóna fiókodban vagy a Kárstátuszodban bármikor megnézheted.
A kárbejelentések megnövekedett száma miatt a károd ügyintézésének ideje az átlagosnál hosszabb időt vehet igénybe. Türelmedet és megértésedet köszönjük.