Search toggle

Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon!

Telecenter nyitvatartása

Hétfő:
8:00 - 18:00
Kedd:
8:00 - 18:00
Szerda:
8:00 - 20:00
Csütörtök:
8:00 - 18:00
Péntek:
8:00 - 17:00

TeleCenter menürendszere

Kérjük, hogy a gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézés érdekében vedd igénybe az automata azonosítást (szerződésszám vagy ügyszám segítségével).

0. Ügyfél Zónával kapcsolatos információ és automata ügyintézés

0.1. Ügyfél Zónával kapcsolatos információ, segítségnyújtás

0.2. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással kapcsolatos díjigazolás igénylés (automata menüpont)

0.3. Pótcsekk igénylés (automata menüpont)

0.4. Pótkötvény igénylés (automata menüpont)

1. Új kárbejelentés
1.1. Lakáskárok bejelentése

1.1.1. Automata kárbejelentés (automata menüpont)

1.1.2. Kiegészítő baleset- vagy életbiztosítási kár bejelentése

1.1.3. Gépjárművel okozott károk bejelentése

1.1.4. Lakáskárok bejelentése operátor segítségével

1.2. Gépjárműkárok bejelentése

1.2.1. Gépjárműkárok bejelentése

1.2.2. Személyi sérüléses károk bejelentése

1.2.3. Gépjárműben nem gépjármű által okozott károk bejelentése

1.3. Élet- és balesetbiztosításhoz kapcsolódó igények bejelentése

1.3.1. Balesettel, betegséggel kapcsolatos károk bejelentése

1.3.2. Megtakarítási és nyugdíjbiztosításokhoz kapcsolódó bejelentések ügyintézése

1.4. Utas- és poggyászbiztosításhoz kapcsolódó károk bejelentése

1.4.1. Poggyászkárok bejelentése

1.4.2. Betegségből vagy balesetből eredő károk bejelentése

1.5. Vállakozói vagyon károk bejelentése
2. Információ bejelentett károkról
2.1. Lakáskárok ügyintézése

2.1.1. Ingatlanban vagy értéktárgyban keletkezett kár

2.1.2. Személyi sérülés

2.2. Gépjárműkárok ügyintézése

2.2.1. Gépjármű sérüléses károk ügyintézése

2.2.2. Személyi sérüléses károk ügyintézése

2.2.3. Gépjárművel épületekben, vagyontárgyakban okozott károk ügyintézése

2.2.4. Gépjárműben nem gépjármű által okozott károk ügyintézése

2.3. Élet-, baleset- és egészségbiztosításhoz kapcsolódó igények ügyintézése

2.3.1. Balesettel, betegséggel, Védelmező biztosítással kapcsolatos ügyintézés

2.3.2. OTP Bankban kötött törlesztésbiztosítással, illetve Mentőöv Életszínvonal biztosítással kapcsolatos igények ügyintézése

2.3.3. Megtakarítási és nyugdíjbiztosításokkal kapcsolatos ügyintézés

2.3.4. Sport- és vállalati személybiztosításokhoz kapcsolódó szolgáltatási igények ügyintézése

2.4. Utas- és poggyászbiztosításhoz kapcsolódó károk ügyintézése

2.4.1. Poggyászkárok ügyintézése

2.4.2. Betegségből vagy balesetből eredő károk ügyintézése

2.5. Vállalkozói vagyon károk ügyintézése
3. Megtakarítással, életbiztosítással kapcsolatos pénzkivonás, lejárati szolgáltatás
3.1. Kifizetés, visszavásárlás
3.2. Árfolyam és egyenleg információ
3.3. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
4. Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.1. Lakás- és társasházbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.2. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.3. Casco biztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.4. Élet- vagy nyugdíjbiztosítással kapcsolatos ügyintézés

4.4.1. Árfolyam és egyenleg információ

4.4.2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

4.4.3. Kifizetés, visszavásárlás

4.5. Utas- vagy balesetbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.6. Vállalkozói-, vagyon- és felelősségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
4.7. Online szolgáltatásainkkal és e-termékekkel kapcsolatos ügyintézés
4.8. Díjköveteléssel kapcsolatos tájékoztatás
5. Biztosításkötés
5.1. Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéskötés
5.2. Lakásbiztosítási szerződéskötés
5.3. Casco biztosítási szerződéskötés
5.4. Tájékoztatás a Groupama Biztosító termékeiről
6. Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról
7. Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról