Megjelenés dátuma: 2017.11.27.

Elérhetőségeink

A segítség akkor az igazi, ha közel van! A Groupama Biztosító az ország 140 pontján és 400 OTP bankfiókban áll Ügyfelei rendelkezésére.

Ügyfélszolgálat kereső

Ügyfélszolgálati irodáink többségében hétfőtől csütörtökig 8.00 és 16.30 között, pénteken 8.00 és 14.00 között várjuk ügyfeleinket személyes ügyintézéssel. Egyes irodáinkban hosszabbított nyitvatartással, szerdán 20.00 óráig, vagy szombaton 13.00 óráig állunk ügyfeleink rendelkezésére.

A 1146 Bp., Erzsébet királyné útja 1/C címen található Központi Ügyfélszolgálatunkon az alábbi nyitvatartással várjuk ügyfeleinket: H: 8.00-18.00, K: 8.00-16.30, Sz: 8.00-20.00, Cs: 8.00-16.30, P:8.00-16.30.

Tájékoztatás ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartásának változásáról:
 
  • Campona ügyfélszolgálati irodánk 2017. december 13-án 20.00 helyett 18.00 órakor zár.       
  • Siófoki, Bonyhád, Dombóvári és Paksi ügyfélszolgálati irodáink 2017.december 15-én, pénteken 12 órától zárva tartanak.
  • Soroksári Auchanban lévő ügyfélszolgálati irodánk 2017. december 23-án, szombaton zárva tart.
  • Siklósi ügyfélszolgálati irodánk 2017. december 12. és 19. között felújítás miatt zárva tart. Várható nyitás: 2017.december 20.
  • KÖKI ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartási rendje 2017.december 2-tól a következők szerint változik: H-P: 10-18 h-ig tart nyitva, hétvégén zárva tart.
  • Budaörsi irodánk 2017. november 27-én, hétfőn nyit az Auchanban, a 2040 Budaörs, Sport u. 2-4. címen. Nyitvatartási idő: H-SZ 9-20 h (A 2040 Budaörs, Mátra u. 46. címen lévő irodánk korábban bezárt.)                                                                                                                                            
  • Dabasi ügyfélszolgálati irodánk, 2017. november 6-án, hétfőn új helyen nyit ki, a cím: Dabas, Bartók Béla út 63.
  • Gazdagréti ügyfélszolgálati irodánk (1118 Budapest, Gazdagréti tér 7.) nyitvatartási rendje változik 2017. november 2-től. Az iroda hétfőtől - péntekig 8.00-19.00 helyett, 9.00-től 19.00-ig tart nyitva.
  • Fehérgyarmati ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözik 2017. november 2-től. Új címe: 4900 Fehérgyarmat, Kossuth tér 16. A nyitva tartási idő és telefonszámaik változatlanok.

 
Köszönjük megértésüket!

Tovább az ügyfélszolgálat keresőre >>

TeleCenter

Telefonos ügyfélszolgálatunk - munkanapokon - hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 8.00 és 19.00 óra között, szerdán 8.00 és 20.00 óra között várja ügyfeleink hívásait.
TELECENTER: +36 1 467 3500 Fax: +36 1 361 0091

További információkat a TeleCenter menürendszeréről és leterheltségéről az alábbi linkre kattintva kaphat.

Tovább a TeleCenter menürendszeréhez

Írjon nekünk!

A még gyorsabb online ügyintézés érdekében elindítottuk új „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatásunkat. Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy 2012. június 1-től ügyfélszolgálatunk kizárólag új, „Írjon nekünk”menüponton keresztül fogadja ügyfeleink elektronikus leveleit. 

Új szolgáltatásunkkal az alábbi témákban állunk online is Ügyfeleink rendelkezésére:
 

  • Tájékoztatáskérés
  • Ajánlatkérés
  • Kárbejelentés
  • Változásbejelentés
  • Díjigazolás igénylés
  • Nemzetközi zöldkártya igénylés
  • Online kötvény kérés

Tovább az „Írjon nekünk!” felületre

OTP Bank fiókirodakereső

Stratégia partnerünk, az OTP Bank mintegy 400 fiókjában élet- és vagyonbiztosításokkal, befektetési- és hitelhez kapcsolódó biztosítási lehetőségekkel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Tovább az OTP Bank fiókirodakeresőjére

Szolgálatási térkép akadálymentes ügyintézéshez

Alábbi szolgáltatási táblázatunkban megtekintheti ügyfélszolgálatainkon elérhető szolgáltatásainkat a minél akadálymentesebb ügyintézés érdekében.A Groupama Biztosító az ország több pontján rendelkezik olyan ügyfélszolgálati irodával, amelyek akadálymentesen megközelíthetőek kerekesszékkel is. A minél kényelmesebb biztosítási ügyintézésre telefonon és online is lehetőséget biztosítunk, illetve tanácsadó kollégáink személyesen is segítséget nyújtanak.

Szolgáltatási térkép akadálymentes ügyintézéshez

Szolgáltatási Garancia

Garantáljuk,

hogy a megha­tározott lakossági lakás- és casco biztosítási károkat a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárjuk.

További információ >>

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.