Megjelenés dátuma: 2017.06.07.
A Groupama Biztosítónál azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkkal ügyfeleink bizalmát nap mint nap kiérdemeljük.
A Groupama Biztosító mind a lakosságnak, ezen belül is a családoknak, mind a kis- és középvállalkozásoknak teljes körű biztosítási védelmet kínál. Az élet-, gépjármű-, felelősség- és vagyonbiztosítások terén a folyamatosan fejlődő biztosítási termékek széles választékát kínáljuk országos irodahálózatunk 130 pontján, valamint az OTP Bank 360 fiókjában versenyképes áron.
A Groupama Biztosító Magyarországon 130 fiókjában, mintegy 1000 üzletkötőjén és nagy létszámú alkusz partnereken keresztül áll ügyfelei rendelkezésére. Széles fiók- és üzletkötő hálózatunk, TeleCenterünk, és online csatornáink mind a gyors és könnyű elérhetőséget szolgálják.
A fogyasztók szolgálatában
A Groupama Biztosító teljes körű termékkínálattal rendelkezik, azaz minden biztosítási termékkategóriában megoldásokat kínál a fogyasztónak minősülő természetes személyek és családtagjaik részére:
A vállalkozások segítése
A Groupama Biztosító tanácsadói csapata a vállalkozói és intézményi szféra számára testreszabott biztosítási megoldásokat kínál:
A Groupama Biztosító az európai biztosítási piac élvonalához tartozó Groupama cégcsoport tagja. A magyarországi biztosítási piac meghatározó, tőkeerős szereplőjeként arra törekszünk, hogy a magánszemélyek életében és a gazdálkodó szervezetek működése során felmerülő kockázatokra az élethelyzetüknek megfelelő biztosítási védelmet kínáljunk, megbízható szolgáltatást nyújtsunk. Célul tűztük ki, hogy a folyamatosan változó, új kihívásokat hozó gazdasági környezethez alkalmazkodva, a magyarországi biztosítási piacon megerősítsük pozíciónkat, és fenntartható fejlődés révén tovább növeljük piaci részesedésünket.
Társaságunk széles ügyfélkörre nyitott, ugyanakkor kiemelten kívánunk a családok, illetve a kis- és középvállal kozások rendelkezésére állni. Szolgáltatásaink az ország egész területén elérhetőek. Ügynökhálózatunk szakmai tudását, képességét folyamatosan fejlesztjük, határozott lépéseket teszünk az alkuszokkal történő együttműködésünk további megerősítésére, és nagy hangsúlyt helyezünk az OTP Bankkal kötött stratégiai megállapodásunk mindkét fél számára előnyös működtetésére.
Ügyfeleink elégedettségének növelését korszerű és innovatív biztosítási megoldásokkal, testre szabott tanácsadással és az OTP Csoport termékeit is tartalmazó ajánlati csomagjaink révén kívánjuk elérni.
Szakértő munkatársaink garantálják a gyors és színvonalas ügyintézést, a teljes körű tájékoztatást és a gördülékeny, korrekt kárrendezést, amely a váratlan helyzetekben biztonságot nyújt ügyfeleink számára. Sikerünk kulcsa a rendszeres képzésekben, a szakmai ismeretek folyamatos bővítésében és a minőségközpontú vállalati kultúra erősítésében rejlik, amelynek középpontjában az ügyfelek elégedettsége, valamint a teljesítmény áll.
Társaságunk alapértékei a felelősségvállalás, az elérhetőség és a megbízhatóság meghatározzák a mindennapjainkat, viselkedésünket és tevékenységünket.
Társaságunk a fenti célok elérése érdekében alakította ki, vezette be és működteti az ISO 9001 minőségirányítási szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszerét.
A minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése és a szabvány követelményeinek betartása iránti elkötelezettségünk megkérdőjelezhetetlen. Meg kívánunk felelni a folyamatos minőségfejlesztés érdekében megfogalmazott elvárásoknak, ezért munkánkat ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva, a szabályoknak és előírásoknak megfelelően végezzük. Ennek eredményeképpen arra törekszünk, hogy ajánlataink és ügyfeleinkkel kialakított kapcsolataink révén a magyarországi piaci átlagot meghaladó színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.
A Groupama Biztosító „Bizalomból biztonság” új jelmondatában megfogalmazott tartalomnak megfelelően célunk, hogy kiérdemeljük ügyfeleink bizalmát, és az élet minden helyzetében mellettük állva védelmet és megújult szolgáltatásokat nyújtsunk számukra, hiszen így lesz a „Bizalomból biztonság”.
Budapest, 2015. július 1.
A Groupama Biztosító négy eszközalapja is díjat nyert, valamint elnyerte a legjobb kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás díját is!
célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.
A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.