Megjelenés dátuma: 2019.11.05.

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás

Versenyképes díjak, választható kiegészítő szolgáltatások – velünk nem kötelező, velünk érdemes!

Válassza Ön is díjnyertes gépjármű-biztosításainkat!

A Groupama Biztosító 2016-ban elnyerte a MoneyMoon Awards díját a LEGJOBB GÉPJÁRMŰ-BIZTOSÍTÁS KATEGÓRIÁBAN (KGFB, CASCO BIZTOSÍTÁS)!

KalkulálokKGFB díjkalkulátor új szerződésekre: Még nem ügyfelünk? Kalkulálja ki jövő évi kötelezője díját pár perc alatt és számoljon új kedvezményeinkkel! Kösse meg biztosítását kényelmesen, online pár perc alatt!

KalkulálokKGFB díjkalkulátor meglévő szerződésekre: Már ügyfelünk? Amennyiben Ön jelenleg is rendelkezik érvényben lévő KGFB szerződéssel a Groupama Biztosítónál, elég csak a gépjármű típusát, rendszámát, valamint szerződésszámát megadnia és máris megtudhatja jelenleg is élő KGFB szerződésének jövő évi
díját.

Számoljon kedvezményeinkkel!

  • Rutinos vezetőknek kedvezőbb díjak!
    Kedvezményes díj, ha már az előző biztosítási időszak(ok)ban is B10-es bonus besorolása volt.
  • Alacsonyabb díjak a kicsikkel!
    Gyermekkedvezményt adunk, amennyiben legkisebb gyermeke még nem töltötte be a 17 éves életkort.
  • Díjazzuk a hűséget!
    Partnerkedvezményre számíthat, ha már van a Groupamánál lakás-, casco, élet- vagy kötelező biztosítása, vagy, ha az új kötelezőjével együtt más szerződést is köt.
  • OTP folyószámlások előnyben!
    Kedvezmény jár, ha a biztosítás díját az OTP Banknál vezetett folyószámlájáról csoportos beszedési megbízással, átutalással vagy OTP-s bankkártyával fizeti.
  • Nem csak a logónk zöld!
    • Kedvezményt adunk a kötelező díjából, amennyiben autója elektromos vagy hibrid meghajtású.
    • E-kommunikációs kedvezményt adunk minden olyan ügyfelünk részére, aki megadja e-mail címét, mobiltelefonszámát, valamint hozzájárul ahhoz, hogy a biztosítási szerződésével kapcsolatos kommunikációt elektronikus úton folytassuk és a biztosítási díjat csoportos beszedési megbízással, átutalással vagy bankkártyás díjfizetéssel fizeti.

Kedvező kötelező díjakkal várjuk Önt is irodáinkban vagy online!

Biztosításkötés online

Ügyfélszolgálati iroda kereső »
Üzletkötőt kérek »

Kötelezője többet nyújt Önnek!
 

A Groupama Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása mellé garantált gépjárműasszisztencia-szolgáltatást nyújt Magyarország területén.

 
A nap 24 órájában elérhető gépjárműasszisztencia-vonal:
+36 1 224 7640

 

Szervíz

Szerelő helyszínre küldése és ingyenes helyszíni javítás

Amennyiben gépjárműve menetképtelenné válik, a lehető legrövidebb időn belül helyszíni szerelőt küldünk, és amennyiben a meghibásodás nem garanciális, a szerelő megkísérli a hiba helyszínen történő elhárítását, azaz menetképessé teszi járművét. A helyszíni javítás munkadíjának költségét – ide nem értve az esetlegesen felhasznált alkatrészek költségét - évente egyszer átvállaljuk.

Autómentés

Ingyenes autómentés, szervizbe szállítás

Azokban az esetekben, amikor a probléma jellege miatt gépjárműve a helyszínen nem javítható, a menetképtelen gépjárművet segítünk – a legközelebbi – javítóműhelybe szállíttatni. Amennyiben az elszállított gépjármű javítására szolgáló szerviz az esemény idején zárva tart, gépjárműve megőrzéséről is gondoskodunk amíg az autószerviz átveszi azt (de legfeljebb az első munkanapig).

Kiérkezés 1 órán belül

Kiérkezés 1 órán belül

A segítségkérő hívástól számított 1 órán belül garantáltan helyszínre érkezünk.

… és hogy mitől garantált?

Amennyiben túllépjük az egy órát, kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása 3 havi díját mi fizetjük Ön helyett!

A gépjárműasszisztencia-szolgáltatás részleteihez kattintson ide!

GYORSLINKEK - KGFB ügyintézés kényelmesen, online

▶    KGFB díjkalkulátor új szerződésekre »
▶    KGFB díjkalkulátor meglévő szerződésekre »
▶    Új KGFB szerződés díjmódosító szorzóinak változása »
▶    KGFB kárbejelentés »
▶    Díjfizetés online »
▶    Dokumentumigénylés »
▶    Javítópartner kereső »
▶    Ügyintézés Ügyfél Zónánkon keresztül »

KárExpressz szolgáltatásunkban segítséget nyújtunk autója és utasai számára baj esetén

Kérje kötelezője mellé KárExpressz szolgáltatásunkat évente csupán 2990 Ft-ért!

KárExpressz – Asszisztencia

Közlekedési baleset és műszaki meghibásodás esetén itthon és külföldön is számíthat segítségünkre!

Szerelő helyszínre küldése és ingyenes helyszíni javítás

Amennyiben gépjárműve menetképtelenné válik, a lehető legrövidebb időn belül helyszíni szerelőt küldünk, és amennyiben a meghibásodás nem garanciális, a szerelő megkísérli a hiba helyszínen történő elhárítását, azaz menetképessé teszi járművét. A helyszíni javítás munkadíjának költségét – ide nem értve az esetlegesen felhasznált alkatrészek költségét - évente egyszer átvállaljuk.

Ingyenes autómentés, szervizbe szállítás

Azokban az esetekben, amikor a probléma jellege miatt gépjárműve a helyszínen nem javítható, a menetképtelen gépjárművet segítünk – a legközelebbi – javítóműhelybe szállíttatni. Amennyiben az elszállított gépjármű javítására szolgáló szerviz az esemény idején zárva tart, gépjárműve megőrzéséről is gondoskodunk amíg az autószerviz átveszi azt (de legfeljebb az első munkanapig).

Kiérkezés 1 órán belül

A segítségkérő hívástól számított 1 órán belül garantáltan helyszínre érkezünk.

Amennyiben túllépjük az egy órát, visszafizetjük a KárExpressz szolgáltatás éves díját!

A nap 24 órájában elérhető KárExpressz vonal: +36 1 224 7640

KárExpressz - Direkt kárrendezés

Segítünk a kárrendezésben, ha vétlen félként autójával Magyarországon közúti baleset szenved:

  • Átvesszük Öntől az ügyintézést a károkozó gépjármű biztosítójával
  • Amennyiben autója javítható, megtérítjük javítás költségét
  • Totálkáros autójának a pótlási költségét térítjük meg
  • Megtérítjük a baleset következtében felmerült szállítási, tárolási, őrzési költségeket is

Direkt kárrendezés igénybevételéhez hívja TeleCenterünket a
+ 36 1 467 3500 telefonszámon!

Milyen esetekben segít a gépjármű-asszisztencia?

A gépjármű-asszisztencia szolgáltatás Magyarország területén vehető igénybe, ha a gépjármű mozgásképtelen, a következő okokból:

  • Üzemzavar esetén megjavítjuk gépjárművét, ha az:
    • meghibásodik és veszélyezteti a közlekedés biztonságát,

    • váratlanul menetképtelenné válik (pl. lemerül az akkumulátor),

    • nem lehet bezárni (pl. elromlik az ablakemelő, meghibásodik a zár), amennyiben ez jogszerű és előírásszerű használat mellett, hirtelen, előre nem látott okból történt.


  • Közlekedési baleset esetén, mint például az ütközés vagy borulás, segítünk Önnek elszállíttatani menetképtelen járművét, akkor is, ha a balesetért Ön felelős.

  • Feltörés esetén szerelőt küldünk vagy segítünk Önnek biztonságos helyre szállítani a feltört járművét.
Ki, mikor és hol veheti igénybe a gépjármű-asszisztenciát?

A gépjármű-asszisztencia szolgáltatást a Groupama Biztosító hatályos lakossági kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfelei vehetik igénybe, érvényes magyar forgalmi engedéllyel és rendszámmal rendelkező személygépkocsikra, motorkerékpárokra és 3,5 tonna összetömeget nem meghaladó tehergépkocsikra és autóbuszokra. A szolgáltatást a gépjármű magyarországi lakóhellyel rendelkező vezetője és utasai vehetik igénybe Magyarország egész területén.

Kiegészítő szolgáltatások megszervezése
 

Az ingyenes szolgáltatásokon túl a gépjármű-asszisztencia számos extrát tartalmaz, amely nagy segítséget nyújthat. Segítünk Önnek megszervezni a gépjármű tárolását, továbbutazást busszal, vonattal vagy bérautóval, ha tovább kell utaznia. Amennyiben megvárja, amíg az autóját megjavítják, segítünk a szállásfoglalásban. A szervezés költségét mi átvállaljuk, de az igényelt plusz szolgáltatás költségét ezekben az esetekben Ön viseli.

Kötelezője többet nyújt Önnek!
 

A Groupama Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása mellé garantált gépjármű-asszisztencia szolgáltatást nyújt Magyarország területén.

 
A nap 24 órájában elérhető gépjármű-asszisztenciavonal:
+36 1 224 7640

 

Szervíz

Szerelő helyszínre küldése és ingyenes helyszíni javítás

Amennyiben gépjárműve menetképtelenné válik, a lehető legrövidebb időn belül helyszíni szerelőt küldünk, és amennyiben a meghibásodás nem garanciális, a szerelő megkísérli a hiba helyszínen történő elhárítását, azaz menetképessé teszi járművét. A helyszíni javítás munkadíjának költségét – ide nem értve az esetlegesen felhasznált alkatrészek költségét - évente egyszer átvállaljuk.

Autómentés

Ingyenes autómentés, szervizbe szállítás

Azokban az esetekben, amikor a probléma jellege miatt gépjárműve a helyszínen nem javítható, a menetképtelen gépjárművet segítünk – a legközelebbi – javítóműhelybe szállíttatni. Amennyiben az elszállított gépjármű javítására szolgáló szerviz az esemény idején zárva tart, gépjárműve megőrzéséről is gondoskodunk amíg az autószerviz átveszi azt (de legfeljebb az első munkanapig).

Kiérkezés 1 órán belül

Kiérkezés 1 órán belül

A segítségkérő hívástól számított 1 órán belül garantáltan helyszínre érkezünk.

… és hogy mitől garantált?

Amennyiben túllépjük az egy órát, kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása 3 havi díját mi fizetjük Ön helyett!

Megjegyzés: A helyszíni javítási vagy vontatási szolgáltatás biztosítási évenként ingyenesen egyszer vehető igénybe. Minden további helyszíni javítást vagy vontatást is megszervezünk, de azok - a kiegészítő szolgáltatásokhoz hasonlóan- költségtérítés ellenében vehetők igénybe. A szervező asszisztencia önhibából eredő meghibásodás esetén is kérhető, pl: lemerült akkumulátor, üzemanyaghiány, kizárás a gépkocsiból, pótkerék, emelő vagy kerékkulcs hiánya.

Gyakori kérdések
 

1. Mi a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás?

A kötelező felelősségbiztosítás célja, hogy a gépjárművel okozott károk - a károkozó fizetőképességétől függetlenül – megtérüljenek. Minden magyarországi telephelyű gépjármű üzembentartója köteles a gépjármű üzemeltetése során okozott károk fedezetére felelősségbiztosítási szerződést kötni, és a szerződést folyamatos díjfizetéssel hatályban tartani.

 

2. Kinek kell a kötelező biztosítást megkötnie?

Szerződéskötésre a gépjármű tulajdonosa által megjelölt, forgalmi engedélybe bejegyzett üzembentartó köteles. Ha az üzembentartó személye megegyezik a tulajdonos személyével, akkor a tulajdonos köthet kötelező felelősségbiztosítást.

 

3. Milyen gépjárműre kell felelősségbiztosítást kötni?

Személygépkocsira, motorkerékpárra, autóbuszra, trolibuszra, tehergépkocsira, vontatóra, utánfutóra, lakókocsira, pótkocsira, motorkerékpár utánfutóra, mezőgazdasági vontatóra, lassú járműre, munkagépre, segédmotoros kerékpárra, négykerekű segédmotoros kerékpárra.

 

4. Milyen papírok szükségesek a biztosítás megkötéséhez?

Forgalmi engedély, adásvételi szerződés, személyi igazolvány, lakcím kártya.

 

5. Mikortól kell a biztosítás díját megfizetni tulajdonszerzés, illetve üzembentartó bejegyzés esetén?

A tulajdonjog megszerzésének napjától vagy az üzembentartóvá válás napjától.

 

6. Mi a kötelező biztosítás területi hatálya?

A biztosítási szerződés területi hatálya az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam és Svájc, valamint a zöldkártyarendszer azon országainak területére terjed ki, amelyek nemzeti irodájával a magyar Nemzeti Iroda a Belső Szabályzatnak megfelelő kétoldalú megállapodást kötött: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Izland, Írország, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, valamint a nemzetközi zöldkártya rendszer további országaira: Albánia, Andorra, Azerbajdzsán, Belorusz, Bosznia-Hercegovina, Irán, Izrael, Macedónia (hivatalos rövidítéssel F.Y.R.O.M.), Marokkó, Moldávia, Montenegró, Oroszország, Svájc, Szerbia (kivéve Koszovó területe, amely ENSZ felügyelet alatt áll), Tunézia, Törökország, Ukrajna.

A Zöldkártya Rendszerbe tartozó területekről a MABISZ oldalán tájékozódhat (http://mabisz.hu/hu/gepjarmu-karrendezesi-iroda/nemzeti-iroda).
 

7. Mi a teendő, ha gépjárművel külföldre utazom?

A magyar kötelező biztosítás meglétét zöldkártyával lehet igazolni. A kártyát ingyenesen lehet igényelni, attól a biztosítótól ahol a kötelezőnk van. Ennek megléte nem minden országban szükséges, a MABISZ honlapján lehet tájékozódni mely országokban kötelező vagy hol javasolt. (www.mabisz.hu)

 

8. Mennyi időre jön létre a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződés?

Az állandó forgalmi engedélyre kötelezett gépjárművek esetében a biztosítási szerződés határozatlan tartamú. Az ideiglenes forgalmi engedéllyel, az ideiglenes forgalomban tartási engedéllyel rendelkező gépjárművek, továbbá az igazolólappal rendelkező lassú járművek és a négykerekű segédmotoros kerékpárok (quadok), továbbá a külön jogszabályban meghatározott forgalomba helyezésre nem kötelezett gépjárművek esetében határozott tartamú szerződés köthető.

 

9. Mit jelent a kötelező biztosításban a bonus-malus rendszer?

A bonus-malus rendszer a személygépkocsira, motorkerékpárra, autóbuszra, tehergépkocsira, vontatóra, mezőgazdasági vontatóra terjed ki. A bonus-malus rendszer egy alap, 10 bonus és 4 malus osztályból áll. Bonus: kármentességi díjkedvezmény. Ahhoz, hogy a szerződés bonus-malus osztályba sorolása a következő biztosítási időszakban egy osztályt emelkedjen, a szerződésnek a megelőző biztosítási időszakban legalább 270 napig hatályosnak és kármentesnek kell lennie. Malus: károkozás miatti pótdíj. Pótdíjat alkalmaz a biztosító a következő biztosítási időszakban, ha az üzembentartó szerződésére a megelőző biztosítási időszakban első kárkifizetést teljesít, az első kárkifizetések számától függően. A rendszerbe újonnan belépő üzembentartó szerződése A00 (alap) osztályba kerül.

 

10. Átvezethető-e a bonus besorolás személygépkocsiról tehergépkocsira?

Nem, csak azonos kategóriájú járművekre lehet figyelembe venni a bonus kedvezményt.

 

11. Mikor lehet biztosítót váltani?

A szerződő felek bármelyike a biztosítási időszak utolsó napjára (biztosítási évfordulóra), azt legalább 30 nappal megelőzően a biztosítási szerződést írásban, indoklás nélkül felmondhatja. A felmondás akkor hatályos, ha az a másik félhez határidőben megérkezik, tehát a biztosítóhoz történő beérkezés dátuma a mérvadó. A biztosító által megküldött kötvény tartalmazza az évforduló dátumát.

 

12. Mikor kell a díjat megfizetni? Mit jelent a türelmi idő?

A biztosítás első díjrészlete, valamint folytatólagos díjrészletei a felek által a szerződésben meghatározott időpontokban esedékesek. Ennek hiányában az első díjrészlet a szerződés létrejöttekor, a folytatólagos díjrészlet pedig az adott díjfizetési időszaknak az első napján esedékes. Az adott díjrészletet legkésőbb az esedékességtől számított 60. napig meg kell fizetni. Az esedékes díj megfizetésére rendelkezésre álló 60 nap a türelmi idő, ennek díj megfizetése nélkül történő leteltével a biztosítás díj nem fizetés miatt megszűnik.

 

13. Nem fizettem a biztosításom díját és az megszűnt. Milyen következményekkel kell számolnom?

Díj nem fizetéssel megszűnt szerződést újrakötni biztosítási időszakon belül csak annál a biztosítónál lehet, ahol a szerződés díj nem fizetés miatt megszűnt. A díj nem fizetéssel való megszűnés időpontjától a biztosító fedezetlenségi díjat számol fel, mely magasabb lehet, mint a biztosító díjszabása alapján számított fizetendő díj.

 

14. Mi az a fedezetlenségi díj?

Arra az időszakra kell megfizetni, mely időszak alatt biztosítási kötelezettségünk volt, de nem rendelkeztünk érvényes szerződéssel. A fedezetlenségi díjat a MABISZ hirdeti meg minden naptári évben.

 

15. Mivel igazolhatom a biztosítási szerződésem meglétét, illetve díjrendezettségét közúti ellenőrzésnél?

A kötelező biztosítás meglétét a biztosítási kötvénnyel, a szerződés díjrendezettségét a befizetési csekkel vagy a biztosító által kiállított igazolással.

 

16. Mi a teendő, ha ideiglenesen kivontattam gépjárművemet a forgalomból?

Az állandó forgalmi engedélyre kötelezett gépjárművek díjfizetése a forgalomból való kivonás időszakára szüneteltethető. A szünetelés a kivonás napjától a szünetelés lejártának napjáig vagy a gépjármű ismételt forgalomba helyezésének napjáig, de legfeljebb egy évig tart. A kivonásról szóló iratot, forgalmi engedélyt be kell mutatni a biztosítónak. Ha az újbóli üzembe helyezés a kivonás napjától számított egy éven belül nem történik meg, a szerződés az egyéves időszak utolsó napját követő napon megszűnik.

 

17. Milyen összegig vállalja a biztosító az általam okozott károk megtérítését?

A 2009. évi LXII. törvény szerint, egy biztosítási esemény vonatkozásában a károsultak számától függetlenül a biztosító dologi károk esetén káreseményenként egymillió-kettőszázhúszezer eurónak megfelelő forintösszeghatárig, személyi sérülés miatti károk esetén káreseményenként hatmillióhetvenezer eurónak megfelelő forintösszeg-határig köteles helytállni.

 

18. Mit tehetek ismeretlen károkozó esetén vagy olyan esetben, ha a károkozónak nem volt érvényes kötelező biztosítása?

A károsult szerződéssel nem rendelkező, vagy ismeretlen üzemben tartó gépjárműve által vagy az ismeretlen gépjárművel Magyarország területén okozott, vagy a szünetelés ideje alatt bekövetkezett kárának megtérítése iránti igényét a Kártalanítási Számla kezelőjével szemben is érvényesítheti. A Kártalanítási Számla kezelője dologi károk esetén káreseményenként egymillió-kettőszázhúszezer eurónak megfelelő forintösszeghatárig, személyi sérülés miatti károk esetén káreseményenként hatmillióhetvenezer eurónak megfelelő forintösszeg-határig köteles helytállni. A károsult kárát a Kártalanítási Számla kezelője akkor is köteles megtéríteni, ha a kárt forgalomba nem helyezett vagy a forgalomból kivont gépjárművel okozták. (További információ: www.mabisz.hu )

 

19. Mi a Kártalanítási Számla?

A 2009. évi LXII. törvény szerint „Kártalanítási Számla (Garanciaalap): az e törvény szerinti biztosítók által létrehozott és folyamatosan finanszírozott pénzalap, amelynek feladata a biztosítási kötelezettség ellenére biztosítással nem rendelkező üzembentartó gépjárműve által vagy az e törvényben meghatározott korlátozásokkal az ismeretlen üzembentartó gépjárműve által, valamint az ismeretlen gépjárművel okozott károk megtérítése, amennyiben a kötelezettségvállalás országa Magyarország

 

20. Mi a teendő káresemény esetén?

Személyi sérüléses balesetnél minden esetben hívjon rendőrt. Ha Ön baleset részese, minden esetben a többi érintettel közösen kell kitölteni a baleseti bejelentőt, amit megtehet papír alapon és az E-kárbejelentő applikáción keresztül is. Amennyiben a felelősség kérdésében sikerült megállapodniuk, akkor a 14-es „megjegyzés” rovatba a vétkes járművezető a következő szöveget írja: „A baleset okozásáért a felelősségemet elismerem.” Ha vitás a felelősség kérdése, megegyezhetnek, hogy rendőri közreműködést kérnek, de mindenképpen célszerű a szemtanuk adatainak rögzítése is. Rendőri intézkedés esetén is ki kell tölteni a baleseti bejelentőt. A balesetet mind a károsultnak, mind a károkozónak be kell jelentenie a baleseti bejelentőlap bemutatásával. A baleset károkozója 8 napon belül köteles saját felelősségbiztosítójának a bejelentést megtenni, és a biztosító által kért felvilágosítást megadni. A vétlen károsultnak kárigényét 30 napon belül kell a károkozó biztosítójához eljuttatnia.

 

21. A kárbejelentéshez milyen iratok és információk szükségesek?

Káresemény időpontja, helyszíne, leírása, károsult gépjármű forgalmi rendszáma, típusa, forgalmi engedélyébe bejegyzett tulajdonos neve, lakcíme, telefonszáma, károkozó gépjármű forgalmi rendszáma, károkozó neve (tulajdonos, gépjárművezető), rendőrségi intézkedés történt-e, kárfelvételhez a szemle Ön által kért helye, kapcsolattartó.

 

22. Hol és hogyan jelenthetem be a káreseményt?

Telefonon a TeleCenter +36 1 467 3500 számán, ügyfélszolgálati irodáinkban, vagy online honlapunkon ide kattintva.

 

23. A kárrendezéshez milyen iratok szükségesek?

A helyszínen kitöltött „Európai baleseti bejelentő” (kék-sárga), kitöltött és aláírt „Gépjármű kárbejelentő” formanyomtatvány, gépjármű forgalmi engedély másolata, jármű vezetőjének jogosítvány másolata (parkoló gépjármű esetén erre nincs szükség), a gépjármű-tulajdonos személyi igazolványának és lakcímnyilvántartó kártyájának másolata, rendőri intézkedés esetén a rendőrségi jegyzőkönyv, továbbá később, ha rendelkezésre áll, a rendőrségi határozat. A fenti iratok minden esetben szükségesek, de további iratok bekérése is szükséges lehet.

 

24. Hogyan történik a kárrendezés?

A gépjármű javíthatósága esetén az Ön választásának megfelelően a kárrendezés történhet javítási számla alapján vagy társaságunk kalkulációja során megállapított összeg kifizetésével, számla nélküli kárrendezéssel. Javítási számla esetében a kártérítési összeg meghatározása utólag, a benyújtott javítási számla alapján történik. Javasoljuk, hogy a későbbi számlaviták elkerülése érdekében a javítás megkezdése előtt a javítást végző szolgáltatótól kérjen részletes árajánlatot, és az árajánlatot juttassa el a szakértő kollégánkhoz.

 

25. Mikor kezdődhet a kár helyreállítása?

A károsodott gépjármű állapotán csak a kárfelvétel megtörténte után lehet változtatni. A javítást, a kár helyreállítását csak a kárszemlét követően szabad elkezdeni.

 

26. Mi a kárfelvétel (helyszíni szemle) menete?

Társaságunk kárszakértője a kárbejelentést követő 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és a helyszíni szemlére az Önnel előre egyeztetett helyen és időpontban kerül sor.

 

27. Mikor téríthető meg a sérült gépjármű szállítási számlája?

Előfordulhat, hogy a jármű olyan mértékben megsérül, hogy azzal tovább közlekedni nem lehetséges. A biztosító ebben az esetben megtéríti a szükséges, és korrekt számításon alapuló szállítás költségét. Társaságunk a Fuvarozók Országos Szövetsége által megállapított tarifákat fogadja el. Több szállítás megtérítésére csak előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.

Az adott szerződésre vonatkozó érvényes dokumentumokat, a szerződés biztosítási időszakának kezdő napja alapján kell kiválasztani.
 
AKTUÁLIS, ÉRVÉNYES KGFB TARIFÁK:

2020.01.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
1,2 Mb

2019.10.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
2,1 Mb

2019.07.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
2,1 Mb

2019.04.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
2,1 Mb

2019.03.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
2 Mb

2019.01.01-jétől érvényes KGFB díjtarifa - PDF
2 Mb

KGFB FELTÉTELEK ÉS ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓK:

KGFB Feltételek és Ügyféltájékoztató 2020.01.01-jétől - PDF
440,3 Kb

KGFB Feltételek és Ügyféltájékoztató 2019.09.01-jétől - PDF
451,3 Kb

KGFB feltételek és Ügyféltájékoztató 2019.01.01-jétől - PDF
455,5 Kb

KGFB-HEZ KAPCSOLÓDÓ EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK FELTÉTELEI:

Gépjármű Asszisztencia Biztosítás Feltétel és Ügyféltájékoztató 2020.01.01. - PDF
205,4 Kb

Gépjarmű Asszisztencia Biztosítási Feltétel és Ügyféltájékoztató 2019.09.01-jétől - PDF
208,5 Kb

Gépjármű Asszisztencia Biztosítás Feltétel és Ügyféltájékoztató 2019.01.01. - PDF
208,5 Kb

Kárexpressz Asszisztencia és Direkt kárrendezés feltételei 2017.11.01. - PDF
163,4 Kb

RENDELETEK:

Rendelet gépjármű-felelősségbiztosítási fedezet igazolóeszközeiről - PDF
49,2 Kb

TERMÉKISMERTETŐK:

Groupama gépjármű asszisztencia biztosítás termékismertető 2020.01.01 - PDF
90,2 Kb

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás termékismertető 2018.07.01 - PDF
91,5 Kb

Groupama gépjármű asszisztencia biztosítás termékismertető 2018.02.23 - PDF
91,8 Kb

Kárexpressz kiegészítő asszisztencia szolgáltatás és direkt kárrendezés biztosítás termékismertető 2018.02.23 - PDF
93,3 Kb

Teljes körű tájékoztatás
Honlapunk tájékoztató jellegű, nem tartalmazza a termékkel kapcsolatos valamennyi információt. A teljes körű tájékozódás érdekében kérjük, ismerje meg a vonatkozó, részletes biztosítási feltételeket, melyek letölthetőek oldalunkról is.

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.