Elérhetőségeink
+36 1 467 3500
Search toggle
Félmilliárd forintos kárbejelentésre számít a Groupama Biztosító
2023.02.06.

A károk gyors felmérését videós kárrendezés is segíti

Idén ismét már az év második hónapja is extrém időjárást hozott és tömeges károkat okozott az ingatlanokban. A második legtöbb lakásbiztosítást kezelő biztosítóhoz hétfő délig mintegy 1500 vihar miatti bejelentés érkezett, az eddig bejelentett károk 120 millió forintra becsülhetők. A károk felmérése nagy erőkkel zajlik. A tapasztalatok szerint az ügyfelek tömeges bejelentése még a további napokban is várható, így összességében a Groupama Biztosító a hétvégi viharok kapcsán lényegesen nagyobb, akár háromezret is meghaladó bejelentésre számít, melynek kárösszege elérheti az 500 millió forintot is.

A bejelentések legnagyobb számban Baranya, Somogy, Fejér, Tolna, Veszprém vármegyékből érkeztek. A vihar nagyon sok helyen megbontotta a tetőket, vagy leszakított egyes épületelemeket, udvaron elhelyezett tárgyakat kapott fel és azt nekisodorva okozott kárt vagyontárgyakban. Fákat döntött ki, illetve udvaron lévő kerti pavilonokat, gyerekjátékokat tépázott meg. A károk átlagos értéke ezidáig mintegy 85 ezer Ft. Szakértőink már az elmúlt hétvégén megkezdték a károk felmérését.

Fontos, hogy a károk észlelése után minél előbb tegyék meg bejelentésüket az ügyfelek. Természetesen a nyaralók esetében, melyeket jellemzően a vihar utáni hétvégén ellenőriznek a tulajdonosok, arra számítanak a biztosító szakemberei, hogy később érkeznek a bejelentések.

A biztosítótársaság szakemberei folyamatosan végzik a károk felmérését, a Groupama Biztosító kiemelt figyelmet fordít a mielőbbi kárrendezésre. A bejelentett károkat gyorsított ütemben, gyakran már a helyszíni szemle napján vagy az azt követő napon kifizetik, nagyobb károknál pedig szükség esetén kárelőleget fizet a társaság. A biztosító a munkatársait átcsoportosította a vihar által leginkább érintett területekre, hogy lehetővé tegye a még gördülékenyebb és gyorsabb ügyintézést. A Groupama Biztosító hatékonyan – többek között videós kárszemlével - tudja kezelni az ügyfelek átlagosnál nagyobb számú kárbejelentéseit.

A Groupama Biztosító külön applikáció letöltése nélkül nyújt lehetőséget videós kárszemlére. A biztosító munkatársa által SMS-ben küldött linkre kattintva jön létre a videós kapcsolat, a kárszakértő pedig a folyamat során végig segíti az ügyfelet. A Groupama Biztosító videós kárrendezésének folyamatát bemutató videó a következő linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=4oL6mxkWTJY&feature=youtu.be

A Groupama Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: online a www.groupama.hu weboldalon, a Kárbejelentések menüpontban, telefonon a TeleCenter a +36 1 467 3500 telefonszámán, valamint az ügyfélszolgálati irodákban személyesen is megtehetők.