Search toggle

Megújult a Groupama Ügyfél Zóna

Minden eddiginél egyszerűbb és gyorsabb online ügyintézés! Kövesd, kezeld és intézd könnyedén a biztosításoddal kapcsolatos ügyeket!

A régi Ügyfél Zónába már regisztráltál?

Figyeld az email fiókod, hiszen ott értesítünk az átjelentkezés pontos menetéről.

Ha még nem kaptál e-mailt, de már szeretnéd használni az új felületet, regisztrálj be újra.

Bővebben woman image

Nincs több elfelejtett jelszó!

A belépéshez nincs többé szükséged jelszóra, hiszen az email címed és a telefonszámodra küldött sms kód elegendő a biztonságos belépéshez.

mobile login
iphone
iphone
iphone

Minden információ egy helyen!

Ezentúl a szerződéseidhez tartozó e-maileket és dokumentumokat egy helyen, rendszerezve találod meg.

Kezeld befektetéseidet könnyedén!

Mostantól egyszerűen nyomon követheted, hogy hogyan teljesít a befektetésed, sőt figyelemmel kísérheted, hogy hová fektetjük be a rendszeres és eseti befizetéseidet!
mobile login
iphone

A bevált dolgokhoz ragaszkodunk

Online fizetés pillanatok alatt

Bármikor ellenőrízheted, hogy befizetted-e már az aktuális díjat, tartozás esetén pedig akár egyből ki is egyenlítheted azt a bankkártyáddal.

Egyszerű kárügyintézés

Az új fiókodban gond nélkül intézheted a kárbejelentést, ráadásul azt is megtekintheted, hogy éppen hol tart a bejelentett kár ügyintézése.

Válts mielőbb az új fiókodra, és élvezd a megújult Ügyfél Zóna előnyeit!

Gyakran ismételt kérdések

Ne aggódj, ha már regisztráltál a régi Ügyfél Zónába, a regisztrációd továbbra is él, csak át kell jelentkezned! Ennek részleteiről e-mailben fogunk értesíteni, és az e-mail megérkezésétől számítva 60 nap áll majd rendelkezésedre az egyszerűsített átjelentkezésre.

Előfordulhat, hogy még nem érkezett meg hozzád az e-mail az átjelentkezésről, de már használni szeretnéd az új felületet. Ebben az esetben regisztrálj be újra.

Az is elképzelhető, hogy véletlenül kifutottál az átjelentkezési időből. Kattints a Regisztráció gombra, és hozz létre egy új fiókot!

Az átjelentkezés/regisztrálás után már bármikor könnyedén beléphetsz az új Ügyfél Zóna fiókodba, csak az email címedre és az általad megadott telefonszámra érkező sms kódra lesz szükséged hozzá.

*Fontos! Az új Ügyfél Zóna elindulásával már nem lesznek elérhetőek a régi fiókok.

Az új felület díjmentes, nem számolunk fel semmiért extra költséget.

A megújult Ügyfél Zónában számos korábbi és új lehetőség is megtalálható. A funkciókat ráadásul folyamatosan bővíteni fogjuk a jövőben.

Jelenleg magánszemélyek és egyéni vállalkozók tudnak regisztrálni az új Ügyfél Zónába.

Az új Ügyfél Zónában gyorsabban és egyszerűbben intézheted a biztosításoddal és a káreseményekkel kapcsolatos ügyeket. Mostantól pedig teljesen új funkciók is rendelkezésedre állnak:

  • Befektetéskezelés
    Bármikor megtekintheted, hogyan teljesít a befektetésed és azt is nyomon követheted, hogy hová fektetjük be a rendszeres és eseti befizetéseidet.

  • Dokumentumok, üzenetek egy helyen
    Ennek a jelentős újításunknak köszönhetően már egy helyen, rendszerezve kezelhetsz minden fontos információt.

Hívd Telecenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.

Hívd Telecenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.