Search toggle

Megváltozik az e-mail címed?

Talán már hallottál róla, hogy a Citromail és Indamail hamarosan előfizetéses rendszerre állnak át. Ha szolgáltatót váltanál, ne felejtsd el nálunk is frissíteni az elérhetőséged!

Hogyan tudod módosítani az e-mail címed?

1. Lépj be az Ügyfél Zóna fiókodba a regisztrált e-mail címeddel!

2. Miután beléptél, válaszd ki a Profil menüpontot. A Kapcsolat blokkban kattints az e-mail címed melletti módosítás gombra!

3. Add meg az új e-mail címed a megjelenő menüben!

4. Az e-mail címed pár percen belül frissülni fog a Kapcsolat blokkban.

5. Ha még nem tetted meg, most aktiválhatod az e-kommunikációt, hogy a szerződéseidre is rákerüljön az új elérhetőséged. Várd meg, míg megjelenik az új e-mail címed a felületen, majd kattints az E-kommunikáció aktiválása gombra az oldal tetején. Amíg ezt a lépést nem teszed meg, továbbra is a korábban megadott e-mail vagy postai címeden kommunikálunk veled a szerződéseiddel kapcsolatban.

Fontos információ!

Amennyiben az új e-mail címed a szerződéseidre is szeretnéd menteni, az e-kommunikációs nyilatkozat elfogadása mindenképp szükséges Ha ezt a lépést kihagyod, a szerződéseddel kapcsolatos információk továbbra is a korábban megadott e-mail címedre vagy postai címedre érkeznek. Ha korábban már elfogadtad az e-kommunikációt, akkor további teendőd nincs.

1. Regisztrálj az Ügyfél Zónába az új e-mail címeddel.

Ehhez csupán néhány személyes adatra lesz szükséged, a szerződésed számára, illetve a mobiltelefonodra. Több információt az Ügyfél Zónáról itt találsz.

2. Az első Ügyfél Zóna belépésed során igényeld a felugró ablakban az elektronikus kommunikációt.

Ha ezt elmulasztanád, akkor a későbbiekben a profil menüpontban is lesz rá lehetőséged. Ezzel a lépéssel tudod a szerződéseidre is menteni az új elérhetőséged.

Fontos információ!

Amennyiben az új e-mail címed a szerződéseidre is szeretnéd menteni, az e-kommunikációs nyilatkozat elfogadása mindenképp szükséges. Ha ezt a lépést kihagyod, a szerződéseddel kapcsolatos információk továbbra is a korábban megadott e-mail címedre vagy postai címedre érkeznek.

Gyakran ismételt kérdések

Az Ügyfél Zónában megtekintheted a szerződéseiddel kapcsolatos fontos információkat, és minden eddiginél egyszerűbben és gyorsabban tudod intézni ügyeidet. Bővebben itt tudsz olvasni róla.

Az e-kommunikációt korábban szerződésenként tudtad igényelni, az Ügyfél Zónában viszont ezt kiterjesztheted minden szerződésedre. (Még azokra is, amiket a jövőben kötsz majd.) Így tudjuk biztosítani azt, hogy az új e-mail címed mindenhol egységesen módosuljon.

Amennyiben már elfogadtad az e-kommunikációt, akkor az Ügyfél Zóna Profil menüpontjában látni fogod az erre vonatkozó nyilatkozatot.  Egyéb esetben a profilodon egy „Nyilatkozat e-kommunikációról” gomb fog megjelenni.

Az Ügyfél Zónában a Profil menüpontra kattintva bármikor tudod ezt pótolni, a „Nyilatkozat az e-kommunikációról” gombra kattintva.