Megjelenés dátuma: 2017.08.03.

Panaszok kezelése

Ön az alábbiakban, a letölthető dokumentumok megnyitásával részletesen is megismerkedhet a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával, valamint a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

Tájékoztatjuk, hogy a Fogyasztóvédelem aloldalon további hasznos információkat találhat a panaszkezeléssel kapcsolatban.

 

Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutató 2017.03.01. - PDF
29,6 Kb

Panaszkezelési szabályzat 2017.07.01. - PDF
69,7 Kb

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.