Megjelenés dátuma: 2015.09.25.

Ügyintézési Tájékoztató

A könnyebb ügyintézés érdekében összegyűjtöttük a kárrendezéssel, kárkifizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és az azokra adott válaszokat.

Egy biztosítási esemény bekövetkeztekor sokszor tanácstalanul állunk, kihez forduljunk, mi is a teendő, mi szükséges ahhoz, hogy a baj esetére megkötött biztosításunk valóban enyhítse az anyagi veszteségeket. A biztosítási feltételek áttanulmányozása mellett is kérdéseink merülhetnek fel. Hasznos előre felkészülni arra, melyek biztosításunk kárkifizetésének a feltételei, milyen iratok szükségesek az ügyintézéshez, hogy már a kár bekövetkeztekor gondoskodhassunk azokról, ezzel is meggyorsítva a kár rendezését.

Ügyfeleink tájékozódásának megkönnyítésére Ügyintézési Tájékoztató kiadványunkban a különböző területeken leggyakrabban előforduló esetekben felmerülő kérdéseket és az azokra adott válaszokat gyűjtöttük össze. Bízunk benne, hogy kiadványunk Önnek is segítséget jelent a kárbejelentés és a kárrendezés menetének áttekintéséhez.

Ügyintézési tájékoztató_2015.07.01 - PDF
1022,7 Kb

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.